صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

شعر، تا شاعر از خویش نرسته است، حدیث نفس است و اگر شاعر از خود رها شود، حدیث عشق است. پس نه عجب اگر شعر و شمشیر و عشق و پیکار با هم جمع شود ...
که کار عشق، یاران، لاجرم کربلایی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

لیلة‌الرغائب

پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۵ ب.ظ

خدایا

آرزو می‌کنم، آنچه را آرزو کنم که تو دوست داری و آن آرزو را اجابت نمایی که نیک فرجامم نماید

لیلة‌الرغائب شب آرزوهاست. برای اجابت آرزوهای هم دعا کنیم.

لیلة الرغائب، وعده گاه الهی است، وعده گاهی که خدا بردبارتر از همیشه در انتظار بندگانی است که یک سال تن و روح خود را به گناهانی آلوده که او وعده بخششان را در این شب به آنها داده است.

وعده گاهی که باید امیدوارتر از پیش باشی به استجابت در آن. آنجا که برای هرچه بخواهی مختاری و خدا به تمام آنچه می گویی شنواتر از همیشه منتظر است.

امشب چه سیاه باشی و چه سپید، هرچقدر که ناامید باشی، هرچه که بخواهی از خدا، امید به اجابتش داشته باش.

سلام. چند وقت بود به فکر راه انداختن یه وبلاگ مذهبی‌ـفرهنگی بودم که با رسیدن این شب مبارک تصمیم گرفتم آغاز به کار وبلاگم همچین شب مبارکی باشه.حالا که این وبلاگ ساخته شد امیدوارم بتونم تا حدی وظیفه‌ی خودمو انجام بدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۹
امید رحیمی

نظرات  (۲)

۰۲ تیر ۹۰ ، ۰۴:۲۷ پایگاه خبری سبد نیوز (www.sabadnews.com)
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

پایگاه خبری سبد نیوز پس از ماه ها تحقیقات آکادمیک و میدانی به این نتیجه رسید که تنها در سه حوزه فرهنگ و هنر ، اقتصاد و فن آوری اطلاعات اخبار و رویدادهای گوناگون را از ده ها خبرگزاری ، روزنامه، سایت ، شبکه های ماهواره ای و... جمع آوری کند و در بخش ها و زیر مجموعه های تخصصی در اختیار علاقمندان بگذارد.
چناچه شما نیز همچون هزاران کاربر دیگر دغدغه هایی از جنس هنری ، اقتصادی و یا آی تی دارید با ما همراه شوید و در صورت تمایل می توانید آخرین اخبار این پایگاه را در سایت و یا وبلاگ خود داشته باشید، کد اخبار سبد نیوز را از آدرس زیر در وبلاگ خود کپی کنید:

http://www.sabadnews.com/links.php

www.sabadnews.com
پایگاه خبری سبد نیوز
۲۲ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۴۴ آفتاب مهربانی
سلام "آبروداری؟"در ادامه مطلب قبلی با یه سوال جدید به روزم و از شما دوست عزیز دعوت میشه که تشریف بیارین و با نظرات زیباتون در بررسی این سوال به من کمک کنید.زود باش دیگه منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی