صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

شعر، تا شاعر از خویش نرسته است، حدیث نفس است و اگر شاعر از خود رها شود، حدیث عشق است. پس نه عجب اگر شعر و شمشیر و عشق و پیکار با هم جمع شود ...
که کار عشق، یاران، لاجرم کربلایی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آنچه همگان دارند, ما نیز داشته و داریم!

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۳۴ ب.ظ

همتون تا بحال از معایب و مزایای اولین خودروی ملی یعنی سمند هزاران گفتار و نوشتار شنیده و دیده‌اید.اما امروز سخن من با مردمی است که در طول تاریخ و به خصوص انقلاب لیاقت خودشونو نشون دادن.ثابت کردند که لایق بهترین‌ها هستند.مرکب هم شامل همین بهترین‌ها میشه.امامان و پیشوایان ما هم بارها ذکر کرده‌اند که مؤمنان باید بهترین مرکب‌ها رو سوار بشن(لازم به ذکره که این بحثو با تجمل‌گرایی قیاس نکنید)

و اما سمند ...

همین عکسی که می‌بینید!

اما غافل از اینکه این سمندی که دست ماهاست و بهش افتخار می‌کنیم و نماد صنعت خودروسازی کشورمونه به جز  LX و سورن و سریر مدل‌های دیگه‌ای که به مراتب هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت و بازدهی خیلی بهتر از این به ظاهر ماشینیه که ما مردم سوارش می‌شیم.مثل سمند کوپه, سمند ساحل, سمند زوبین, سمند NX7 و دیگر مدل‌های سمنده که چند تا از عکس‌هاشونومی‌بینید.

از عکس‌ها که بگذریم یه مسأله پیش میاد که چرا با وجود خودروهایی با این سطح کیفیت و ظاهر مردم ما باید این ماشین‌های بی‌امنیت و به شدت بی‌کیفیت رو سوار بشن؟ مگه مردم ما از مردم کشورهای عربی و حتی از افغانستان چی کم دارن که اونا با 30 هزار دلار بنز و بی ام دبلیو و ... سوار بشن ولی مردم ما سمند(با کیفیت فعلی) و زانتیا ؟ چرا دولت اینقدر از این شرکت‌های خودروساز حمایت می کنه؟ شرکت‌هایی که فقط ضرر می‌دن و تموم افتخارشون اشتغالزاییه.این سؤالا رو ازتون پرسیدم تا کمی به فکر فرو برید.اگه تونستید جوابشو بدید که فبها ولی اگر سختتون بود می تونید به کتاب نفحات نفت رضا امیرخانی مراجعه کنید.جواب‌های خوبی واسه این سؤالات داره.

منتظر جواباتون هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۹
امید رحیمی

نظرات  (۳)

سلام...
تصویر زیبایی بود
سلام...
اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام...
ان شاالله همیشه موفق باشید اللهم صل علی محمد و آل محمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی