صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

اندکی صبر سحر نزدیک است

صبح امید

شعر، تا شاعر از خویش نرسته است، حدیث نفس است و اگر شاعر از خود رها شود، حدیث عشق است. پس نه عجب اگر شعر و شمشیر و عشق و پیکار با هم جمع شود ...
که کار عشق، یاران، لاجرم کربلایی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

تمام رسانه ها رو میخوندم. هرجایی بیشتر از متن به حاشیه های صحبت های رئیس جمهور پرداخته بودن. هرکدوم به سلیقه خودشون سعی داشتن اون تصویری که خودشون دوست دارن رو نشون بدن به مردم.

و اینجا بخش هایی از این صحبت ها:

نتیجه برخی بی اخلاقی ها:

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی صادرات غیر نفتی ما نیم میلیارد دلار بود. قبل از دولت نهم این رقم به هفت میلیارد دلار افزایش پیدا کرد و سال گذشته از مرز 53 میلیارد دلار گذشت. اگر برخی از بداخلاقی‌ها نبود، امسال از مرز 75 میلیارد عبور می‌کردیم و به دشمنان می‌گفتیم نفت از ما نمی‌خرید، نخرید. اصلا نفت به شما نمی‌فروشیم و با صادرات غیر نفتی کشور را اداره می‌کنیم

من ارباب زاده نیستم:

ملت عزیز من خادم همه ملت هستم و دوستدار همه ملت و فدایی ملت هستم چون از خود ملت هستم و ارباب‌زاده نیستم یعنی از خانواده معمولی و رعیت‌زاده هستم پس می‌توانم به سادگی و راحتی با شما سخن بگویم.

با کوچک‌ترین نشانه‌های بازگشت به دوران قبل از انقلاب قاطعانه برخورد کنیم:

باید مراقبت کنیم که وحدت ملی با عمل، رفتار و گفتار ناصحیح مخدوش نشود. انقلاب برای بر هم زدن تبارگرایی و دایره بسته قدرت و مدیریت و باز کردن راه برای فرزندان پراستعداد ملت و باز گرداندن حکومت به ملت و کشور است. همه باید مراقب باشیم و با کوچک‌ترین نشانه‌های بازگشت به دوران قبل از انقلاب قاطعانه برخورد کنیم.

توضیح می‌دهم:

امروز به واسطه‌ فشار‌های ناجوانمردانه‌ دشمنان مردم در فشارند و دولت هم به طور شبانه‌روزی در تلاش است، تا مشکلات را برطرف کند و ان‌شاء‌الله در آینده در وقت مناسب درباره‌ ابعاد توطئه و اقدامات دشمن علیه ملت ایران توضیحاتی را ارائه خواهم داد و هم‌چنین کارهای دولت را هم توضیح می‌دهم و می‌گویم اگر این کارها نبود وضع چه‌طور می‌شد.

انتظار نیست که دولت هم از خارج و هم از داخل تحت فشار باشد:

انتظار نیست که دولت هم از خارج و هم از داخل تحت فشار باشد. البته در مورد مسائل اخیر و برخی موضوعات داخلی صحبت‌های مهمی است که باید با ملت در میان بگذارم، اما امروز به خاطر این‌که طعم شیرین پیروزی انقلاب در کام مردم تلخ نشود و به خاطر رهبری عزیزمان آن را به وقت مناسب دیگری در آینده موکول می‌کنماین دولت تا آخرین روز مسوولیت مثل روز اول کار خواهد کرد و با افتخار همه توان خود را وقف ملت خواهد کرد. ما یک جان ناقابل داریم که این جان ناقابل ما فدای ملت، انقلاب و فدای آرمان‌های الهی انقلاب می‌شود.

کسی خود را جای مردم نپندارد: 

همه سلیقه‌ها بیایند و کسی خود را جای مردم نپندارد و با کوته‌بینی تصور نکنند که می‌توانند جای مردم تصمیم بگیرند. برخی گفته‌اند که می‌خواهند انتخابات را مدیریت و مهندسی کنند. من با افتخار می‌گویم که ملت بزرگ ایران راه خود را به خوبی می‌شناسد و به افراد و به گروه‌های مدعی نیازی ندارد و باید اخلاق و قانون رعایت شود و هر کس برنامه‌ی خود را بیان کند.

خلاء مدیریت صالح: 

مشکل اصلی جهان امروز، خلاء مدیریت صالح است در همه‌جا و بویژه در مراکز اصلی مدیریت بین‌الملل این مشکل به وضوح خودش را نشان می‌دهد. مستکبران و صهیونیست‌های بی‌فرهنگ به پایان راه رسیده‌اند. در بن‌بست حرکت می‌کنند. تجربیات بشری که با شعار سعادت انسان جای باز کرده‌اند، همه شکست خورده‌اند. مارکسیسم رفته است و سرمایه‌داری نفس‌های آخر را می‌کشد.

و در انتها ...

زنده باد بهار:

پیروزی انقلاب عظیم اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، برای تمهید مقدمات و حاکمیت او است و او خواهد آمد. بیاید همه با هم به استقبال بهار برویم. یاد امام و شهیدان را گرامی ‌می‌دارم و در برابر عظمت ملت و جانبازان و آزادگان و ایثارگران، سرتعظیم فرود می‌آورم از همه مردم اقشار مختلف، طوایف سراسر کشور، میهمان‌ها و رسانه‌ها که همه آمده‌اند تشکر می‌کنمگزارش‌ها می‌گوید تمام شهرها و روستاها مملو از انسان‌های پاک‌، خداجو و عاشق ارزش‌های الهی و مصمم است. از همه شما بخاطر خلق حماسه دیگر جاودانه دیگر سپاسگزارم. زنده باد بهار، زنده باد بهار، زنده باد بهار.

پی نوشت:

مطلع شدم عده ای از مردم هنگام  سخنرانی رییس مجلس اشیایی طرف ایشان پرت کرده اند و با اقداماتی دیگر نارضایتی خود را از حرکات و تصمیمات ایشان در یکشنبه سیاه ابراز کردند. اینجانب بعنوان یک احمدی نژادی اعلام می کنم با اینکه از بابت آگاهی مردم نسبت به اشتباهات فاحش و بی قانونی های رییس مجلس خرسندم اما اینگونه حرکات را در شان احمدی نژاد و سوم تیری های دیگر نمی دانم. هرگز از این اعمال حمایت نکرده و نخواهیم کرد. این حرکات در مرام ما نیست که اگر بود احمدی نژاد تا کنون اینقدر مظلوم نمی ماند. هرچند بسیاری  از سایت های تکفیری وابسته به برخی افراد تمام این اقدامات را سازماندهی شده دانسته و به دولت نسبت دادند همانند دیگر دروغ ها یی که تاکنون گفته اند ...

نظرات  (۲)

جهت عضویت در گروه زنده باد بهار اقدام کنید
www.seyed332ht.blogfa.com

سلام
روز خوبی بود
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی